2014/01/05

Happy New Year!!

こんにちは!
どんなお正月を過ごされたでしょうか?
2014年が皆様にとって素晴らしい幸せな年になりますように!!
 
私は夫と実家の方に帰省し、お互いの家族と楽しい時を過ごしました(*^^*)
夫の実家と私の実家は割と近くなので、それぞれの実家に行けてよかった。
年末は忙しかったので、ゆっくり休みたい・・・と思っていたのですが、
次から次へと親戚が訪ねて来て、結構忙しかったかな~(^^;)
まぁそれはそれでいいお正月でした。
 
元旦は夫の実家で過ごしたのですが、お義母さんが張り切って正月のおせちを作ってくれました。
私の実家では、最近こんなおせちを手作りする事がなかったので、嬉しかった~(*^^*)
 
 
Hello, dears!!
How was your New Year? May your 2014 be happiness & wonderful year!!
 
My husband and I went back to our hometowns and had a  wonderful time:)
Husband's hometown and my hometown are near, we could visit to each parents' house.
We had been so busy in the end of last year, wanted to have much rests in there.
However, many relatives visited, we were busy in New Year too.
But it was also nice New year:)
 
On New Year's Day, we were in the house of my husband's side, his mother made us
Special dishes for the New Year :)
In my side, I haven't made such traditional dishes in these years, so I was happy :)
 
 

 
 
 
そして昨日、自分達の家に戻って来ました・・・。
9日もお休みがあったのに・・・明日からまた仕事(^^;)
楽しい時間って本当に過ぎるのが早い!!
 
でも、このお正月休みはPAL達に手紙も書けたし、良しとしましょうか!
 
皆さん、明日からまた頑張りましょう~(^-^)/~~~
 
And we returned to our house just yesterday...
We have 9 holidays, but happy time passes very fast!!
My work will start again tomorrow...
 
However, I wrote many letters in this holidays, it was nice for me!
 
Let's both try our best, dears!!

 
にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿