2013/11/29

結婚式!<Wedding ceremony!>

皆様、しばらくぶりですがお元気ですか?
ここ数ヶ月、引越しに結婚式に・・・とバタバタしてた為、
なかなかブログを更新できませんでした(^^;)
まだまだする事は沢山あり忙しない毎日ではありますが、
やっとブログ更新する時間が出来たかな~・・・というカンジです。
Hello, there!! How have you been?
I have been really busy for wedding preparations, moving and new life in these months.
I have many things which I should do yet, but I'll update this blog in this time:)
 
 
まずは報告です・・・。
11/17、グァムで結婚式を挙げました(^^)
First of all...
I got married!! And we had a wedding ceremony in Guam on Nov.17,2013!!
 
とっても美しいチャペルに、大好きな家族・・・
本当に幸せな時間を過ごすことが出来ました♥
It was so beautiful chapel with beloved family...
We had really really wonderful time♥
 
 


 

 
 

 

 

 
 
 
今回身内のみのグアム挙式だった訳ですが・・・
この年になってくると兄弟も皆他県で働いてるし、家族揃っての旅行ってなかなかないので・・・
下準備なんかは大変だったけど、グァムで結婚式が出来て本当に良かった。
海外初心者ばっかりで色々な事があったけど(笑)、今となってはいい思い出。
We had the wedding ceremony with only close family, it was really nice for us.
Because our brothers/sisters work in other place and it's hard to get such chance.
Wedding preparations were hard for us, but it was really really nice.
It's one of the precious memories:)
 
 
 
最近はペンパルにもなかなかお手紙をかけてないけど、少しずつ書いていこうと思ってます。
I haven't found enough times to write letters, but I'll write little by little.
 
これからもよろしくお願いします。
Please visit me again. Thank you:)
 
 
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*) 
 
Thanks for your visit:)
I'm joining in a blog ranking.
Click here please!! 


にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

4 件のコメント:

  1. Congratulations Aya! Sorry that I didn't get to wish you earlier! Happy wedding! :) hope you can find enough time for letter writing! So happy for you! :)

    返信削除
    返信
    1. Thank you Bree:) Don't mind because I have been really busy for these months...Yes, I really want to get enough times for writing...

      削除
  2. Congratulations!!! I am very happy that you had great time with your family in your wedding. Hope you have a wonderful life ahead of you......By the way, Did you get my Diwali card this year?

    返信削除
    返信
    1. Amit, thank you very much:) Yes, I got your Diwali card and I'm putting it in my new house! I'm sorry I haven't told you:(( By the way, I'll send you postcard today:)

      削除