2013/10/05

新居が決まりました!!<New house!!>

皆様、こんにちは!
以下がお過ごしでしょうか?
Hello, there!!
How have you been?
 
結婚準備&新生活の準備に追われ、なかなかブログも更新出来ませんでしたが、
先週、新居が決まりました(^^)11月始めに引越し予定です★
I haven't been able to update my blog at all lately
because of wedding&new life preparations.
But finally we found new house last week.
We'll move to there on the biginnig of Nov.
 
ちょっと古い一戸建て・・・。
It's a detached house , but  slightly old ...
 
マンションも色々見せてもらったのですが、
婚約者の彼がどうしても一戸建てがよかったらしく・・・。
少し古いけど、広くて使い勝手が良さそうな一戸建てに決定しました★
小さいですが庭もあって・・・これを機にガーデニングもしちゃおうかな~♪
なんて思ってます。
We visited to many apartments too, but my fiance really hoped detached house...
And we decided this house.
It's slightly old, but spacious and convenient.
There is a little garden too, so I'll try gardennig:)
 
物件探すまでは引越しが面倒だな~・・・なんて思ってたのですが、
いざ色々見始めたら早く引っ越したくてしょうがなくなってしまい・・・(笑)
「ココにアレを置いて、ココにはコレを置いて・・・」
なんて既にシュミレーション始めてます(^^;)
Till it, I can't be bothered to do it.
But after we found new house, I really want to move soon!!LOL
 
何より良かったのは、会社から近くなる事♥
今までは電車で30分の通勤でしたが、11月からは自転車で10~15分。
17:30定時で仕事が終われたら、18:00には帰宅出来ているという事が夢のようで・・・。
時間も有効に使えそうなので、今よりもっと色々な事が出来るかも♪
1人暮らしが長く、家事は散々やってきたので・・・
1人が2人になっても、あんまり負担にはならないかな~、
なんて勝手に思ってますが(^^;)
It's so nice for me it will be near to the office from new house.
Now, it takes 30 minutes by tram, but it will take only 10-15 minutes by bike.
Maybe I will use more times for me&husband:)
 
5年間住んだ今のマンションにも、もう1ヶ月もいないんだな~・・・
って思うと、少し感慨深いです。
会社からは少し遠かったけど、静かな所で色々自由に出来、
本当に快適に生活させてもいました。
5年間住んでいると色々な思い出もあるので、少し寂しい気もします。
However, I miss also to leave from my aparement.
Because I have been for 5 years!!
It is bit far from my office, but it's very quiet&free place,
my life has been really really comfortable.
I have many many memories because of 5 years.
 
何はともあれ、11月に向けての準備をしなくては・・・!!
今年の11月は本当忙しいな~・・・(^^;)
でも、私にとっては人生の節目とも言える11月。
ベストを尽くそう★
Anyway, I have to prepare for Nov.
I will be very busy in this my Nov.
But it will be turning point in my life.
I'll do my best!!
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:)
I'm joining in a blog ranking.
Cick here please!! 


にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

2 件のコメント:

  1. This will be your home? It's really beautiful. I wish you a happy new life. ;)

    返信削除
  2. OMG! It's so beautiful!! *-*

    返信削除