2013/06/16

FBスワップ、贈り物、自作FB<FB swap, gift to penpal and my FBs>

 
昨日は実家帰ってました。
最近生活がバタバタとしてて、疲れる~(>_<)
I went back to my hometown yesterday.
My life has been pasting sp quickly, I'm bit tired by it :(
 
今日は洗濯やら掃除やら一通りした後、1日中家でゴロゴロしてました。
せっかくのお休みに勿体無い気もしたけど・・・外も暑かったしなぁ~(´ε`;)
Today, I finished to wash clothes and cleaning my rooms,
and after I haven't done anything.
Today is holiday, but it was also good.
Because it was soooo hot today.
 
 
ღ .:*・゜♡゜・*:.ღ .:*・゜♡゜・*:.ღ .:*・゜♡゜・*:.ღ
 
 
<アメリカのFBスワッパーとポーランドのCにプレゼント>
To FB swapper in USA and little gift to C in Poland.
 アメリカのJにはN&N~HQ FBを200g、
ポーランドのCには最近お菓子を送ってもらっていたので、そのお返しの品を・・・。
I sent out N&N~HQ FBs about 200g to J in USA, and return gift to C in Poland.
Because C sent for me so nice sweets from Poland:)
 
 
Cへ送った物・・・
Details of return gift...

後からチョコは溶けるかなぁ~・・・って思いましたが、送ってしまった物は仕方ない!!(笑)
お菓子のスワップは大好きだけど・・・この時期は避けたほうがいいですね(´ε`;)
I'm afraid that these chocolates will melt, but already sent.
I love sweets swap sooo much.But in this season, it's not good....
 
 
ღ .:*・゜♡゜・*:.ღ .:*・゜♡゜・*:.ღ .:*・゜♡゜・*:.ღ
 
 
そして又、FB作り!!
And I made FBs!!
皆さん、FB作っていると部屋がかな~り散らかりませんか?
そして物が増えませんか???(笑)
私は、包装紙などでも「FB用に・・・」などと取っておくようになるので、
物は増えるわ、部屋は散らかるわ・・・(^^;)
今日、掃除のついでにかなり捨てましたが、又増えるんだろうなぁ・・・。
 
お部屋も綺麗でFBも楽しんでる方、本当に尊敬します!!
 
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:)
I'm joining in a blog ranking.
If you're OK, click here please!!
 

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

2 件のコメント: