2012/11/06

Outgoing mails!!<送ったお手紙>

Hello, there!!
I can't get enough times for me lately, and I write for penpals slowly.
I will share outgoing mails, but they were sent out about 10 days ago!!
 こんにちは!
最近は自分の時間がなかなか取れない為、お手紙のペースもゆっくりです。
送ったお手紙を紹介しますが、何と・・・10日も前のものです(^^;)
(写真だけは撮ってました)


<To S.P, Finland>(フィンランドへ)
I sent for her Chritmas card and little gift^^
Yes, it's so early but I think it's so important to arrive before Christmas!!
クリスマスカードと小さなプレゼントを^^
かなり気が早いと思ってますが、クリスマスの前に届くのが大切かなぁ・・・と(笑)



<To Elizabeth, Mexico>(メキシコへ)
Hello~, Elizabeth!!
It's will be arrive to you soon^^



<To A.E, U.S.A>(アメリカへ)
He is one of my postcard pal.
I sent for him postcards of Geisha and trams in my city.
 ポストカードPALです^^
芸者さんと私の街の路面電車のポストカードを送りました!


For Americans....
I'm really sorry about the dameges of  hurricane.
I saw the news on TV, did not believe that the situation.
I have been very distressed to see it.
I wish that the situation will be restored soon and all people will regain the smiles sooner.




いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:)
I'm joining in a blog ranking.
If you like my blog,click here,please!!

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿