2012/11/07

Incoming letters~Nov.5,2012~ <11月5日到着分>

In that day, I got many letters from my lovely pals^^
Oh, I haven't got my times to reply soon now ...
I'm feeling bit stress by it:(
この日は沢山のお手紙を受け取りました^^
うぅ・・・なかなかすぐにお手紙を書く時間がナイ・・・(-_-)
少しストレスを感じます(笑)
 
 
 
<From M.S, U.S.A)(アメリカから)
She sent for me so nice pictures^^
素敵な写真を送ってくれました^^
 
 
 
 <From I.P, Germany>(ドイツから)
Our letters are always will be long,
because we have too many topics which we want to talk:))
I.P sent for me so lovely letter paper(Diddl!!), stickers and FBs.
私達の手紙はいつも長くなっちゃいます。
お互いに話したい話題が多すぎて・・・(^^;)
便箋とシール、FBを送ってくれました。



<From E.S, Denmark>(デンマークから)
I sent for her Japanese candies with my last letter, she loved their tastes^^
I'm so happy to hear it~!!
 以前送ったキャンディーがとても気に入ったとの事。
嬉しいです~^^
 
 
 <From I.A, Indonesia>(インドネシアから)
 
She always sends for me so lovely stickers^^
She knows well I love stickers so much!!
沢山の素敵なシールを送ってくれました^^
彼女は私がシール大好きなのをよく知っています^^



<From I.O, Czech Republic>(チェコから)
She is a my postcard pal.
Look!!This beautiful postacard is puzzle!!
It's the first time for me to get such postcard!!
 彼女はポストカードPALです。
このポストカード、パズルになってるんです!!
こんなポストカードを受け取るのは初めて^^
 
 
 
I want to write to them soon...:((
早くお返事書きたいな~・・・
 
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:)I
'm joining in a blog ranking.
If you like my blog,click here,please!!
 

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

1 件のコメント:

  1. Don't stress to much about replying "soon". I'm sure your pen-friends understand you're busy. =)

    返信削除