2012/09/10

Thanks gift from a colleague!!

The new week was started!!
How was your Monday?
Me...I have been so busy for my works as ever...:(
新しい週がスタートしました。
どんな月曜日でしたか?
私は・・・相変わらず仕事が忙しかったです^^;
 
 
Today, one of my close colleague gave me wonderful gift as thanks gift!!
今日、仲良しの同僚からお返しのギフトをもらいました!
 

He bacame a dad of a girl in August, and I sent the
 "gift money" with other colleagues!!
Then today he gave us thanks gift^^
彼は8月に女の子のパパになったので、
同僚達と一緒にお祝いをあげていたのです。
すると今日彼からお返しのギフトが!!
 

Sweets!! I cannot wait to enjoy them<3
スイーツ^^食べるのが待ちきれません!
 
And I'm thinking to use this cute wrapping paper for FBs!!
この可愛らしいラッピングペーパーはFBに使おうと思ってます(笑)
 
 
~~~Incoming mails today~~~
 今日届いたお手紙です。
 
From Milena, England.
So surprised!!
She sent for me so British Gummi and so unique 8 colors ball point pen and so lovely card!
Milena often send for me so nice goodies....
驚きました!
彼女はイギリスのグミと8色のユニークなボールペン、
そして可愛いカードを送ってくれました!
Milenaはよく素敵な物を送ってくれます。

So cool!!
Thanks Milena<3
素敵!!
ありがとう、Milena!!
 
 
 
From Iona, Czech Republic.
She is postcard pal, and always send for me beautiful postcard!!
This city is Tabor.
彼女はポストカードで文通しているペンパルです。
美しいポストカードを送ってくれました!
Taborという街だそうです。
 
 
 
And from Japan...
Japanese pal and swapper!!
They send for me so nice FBs^^
 国内のペンパルをスワッパーさんから・・・
とても素敵なFBを送ってくれました。
 
 
 
 
I hope I'll spend safety, this week...haha...
今週、何事もなく過ごせますように(笑)
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:)
 Click here,please!! ↓ 
 

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿