2012/09/18

Incoming mails!!<今日届いたお手紙>

Yesterday was a publicl holiday in Japan, Respect for the Aged Day!!
So I had 3days holidays.
Typhoon was coming to here, and I had been in my house.
But I had much rest^^
昨日は敬老の日でお休みだったので、3連休でした。
台風が来ていたため、家にいましたが・・・。
でもゆっくり休めました~(^^)
 
 
Incoming letters today!!
今日届いたお手紙です。
 
 
 
<From Bengu, Turkey>(トルコ)
She is a my new pal, we became penpals by facebook!
I hope we'll be so nice penpals for a long time...
She sent for me FBs!
彼女は新しいペンパルで、フェイスブックで知り合いました!
長く文通できますように・・・FBを送ってくれました。
 
 
 
 <From Angela, England>(イギリス)
She always send for me beautiful brochures!
In this time too, she sent for me so colorful brochure!!
彼女はいつも素敵なパンフレットを送ってくれます。
今回もとてもカラフルなパンフレットを送ってくれました。
 
 
 
 <From Irien, Indonesia>(インドネシア)


Her hand-writing is so cute!
She sent for me beautiful stickers!!
彼女はとっても可愛らしい字を書きます。
綺麗なシールを送ってくれました。
 



<From Mlle, France>(フランス)

We became penpals by IPF.
I hope we'll be long-lasting penpals!!
彼女とはIPFを通じて知り合いました。
長く文通できますように!
 
 

<From Iwona, Poland>(ポーランド)

 
She is much younger then me!!
But she is my favorite penpal:)
She always send for me so cute goodies.
In this time, she send for me Key Chain, postcard, photos and stickers!!
彼女とは結構年が離れているのですが・・・
大好きなペンパルです(^^)
彼女はいつもとっても素敵な小物を送ってくれます。
今回はキーホルダー、ポストカード、写真、シールを送ってくれました。
 
 
 
<From a postcrosser, Taiwan>(台湾、ポスクロ)

I love lily so much.
She sent for me this beautiful card!!
百合が大好きな私。
とっても美しいカードを送ってくれました。
 
 
 
Hummm...this I'll so busy in this week,too:(
今週も忙しくなりそうです(^^;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:) 
Click here,please!! ↓
 

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村

にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

4 件のコメント:

  1. Are you still using IPF? I met my first Japanese pen-friend through IPF about 7 years ago, we're still writing each other. ^^

    返信削除
    返信
    1. Yes, I'm using IPF.
      I met some nice penpals through it^^
      Oh, 7 years? It's amazing!!
      I hope my penpals and I will be long lasting penpals, too!

      削除
  2. My mailbox has been really "hungry" lately only because I've been super behind with my letters. :( You've got nice mails, and lucky you! :D

    返信削除
    返信
    1. Thanks fpr your comment^^
      Yes, I'm a so lucky person to get many lovely letters^^
      But...my mailbox became "hungry" too, in these days...-.-

      削除