2012/08/26

Incoming mails

Hello!!
How is the climate in your city now?
Here my city,it's too hot in afternoon,
but in the morning and night, it bacame to be bit cool^^
I'm looking forward to autumn so much!
こんにちは。
皆様の所の気温はどうですか?
私が住む所では昼間はとっても暑いのですが、朝と晩は少し涼しくなってきました。
秋がとっても待ち遠しい!
 


 
 Here are incoming mails, lately^^
最近届いたお手紙です。


<From Bree, Malaysia>
マレーシアBreeから・・・
 
 
She sent for me so beautiful cards and more!!
I love all cards and putting them on the wall in frot of my writing desk!!
とっても美しいカードを送ってくれました。
気に入って、私のデスクの前の壁に飾ってあります。
 
Thanks, Bree^^
I already sent out my letter!
 
 
 
 
<From M, S.Korea>
韓国Mから・・・
 
Between Japan and Korea, we have any probems now...
But it's no problem on our friendship!!
日本と韓国の間には色々問題がありますが・・・
私達の友情は問題なしです!
 
 
M sent for me some sweets, teabags and coffee!!
お菓子とティーバッグ、コーヒーを送ってくれました。

 
 
 
<From R, Italy>
イタリアRから・・・
She sent for me so lovely postcard!
Maybe she have been enjoying summer vacations.
Oh, I'm jealous her...^^
とっても素敵なポストカードを送ってくれました。
きっと彼女は夏を楽しんでいるんでしょう。
羨ましいなぁ・・・
 
 
 
 
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:) 
Click here,please!! ↓
 

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿