2012/08/28

Incoming mail

Today, I finished my works earlier, I returned to home soon.
I have been so sleepy all the day, maybe I'm bit tired.
I'll go to bed sooner!
今日は早めに仕事を終え、さっさと帰宅しました。
今日は一日中眠かった~。きっと疲れてるんだと思います。
今日は早めに寝ようっと!
 
I got so beautiful postcard from my close pal, P^^
仲良しのPから綺麗なポストカードを受け取りました^^
 
 
<From P, Germany>
ドイツPから
P have been in Sydney,Australia!
I already heard about her trip to Sydney in her letters.
I have never been in Sydney, I'd love to been in the future!
Pは今シドニーにいます。
既にシドニー旅行の事は彼女からのお手紙で知ってました。
私は1度もシドニーい行った事はないけど、いつか行ってみたい!
 
 
 
Thanks so much for many visit to my little blog from many countries^^
I'm so happy and I'll share about my life more!!
私のブログに世界各国から訪問して頂きありがとうございます。
とっても嬉しいです。頑張って更新していきます!
 
 
 
 
 
 
 
いつもありがとうございます♪
ランキング参加中です。
ポチッとお願いします(*^^*)
Thanks for your visit:) 
Click here,please!! ↓ 

にほんブログ村 その他生活ブログ 手紙・はがきへ
にほんブログ村
にほんブログ村 英語ブログ 国際交流へ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿